חיפוש

פחות! פחות! פחות!


והכל חשוב!

משימה בלתי אפשרית? הנקודה הזו מוכרת לי טוב מאוד משיחות בתחילת פרויקט משותף עם לקוחות

כדי להגיע לתוצר של מצגת מצוינת שמתקשרת נכון עם הצופים צריך לעשות כמה פעולות: 1. מתחילים בלמרקר את מה שחשוב 2. עושים דיאטה לטקסט של 50% אחוז 3. הופכים מילים לציורים פשוטים לעיכול.

- במקום לכתוב ״אלפי אנשים השתתפו בסדנה....״– מעצבים איקון של הרבה אנשים ושמים מספר ליד. - במקום לכתוב ״נושא האקלים והאקולגיה...״ – מעצבים איקון של כדור הארץ עם מדחום - במקום לספר סיפורים על הישגים והצלחות – מעצבים מדליה ולידה מספרים ונתונים.

זה נכון למצגת ולכל מוצר מילולי שיווקי - גם לקטגוריות באתר וגם לפלייר לסדנה עם מספר פעילויות שונות , למותג עם סניפים ומחלקות שונות ולהנחיות על אריזות מוצר – אזהרות, אופן בניה ושימוש נכון ולא נכון במוצר. לכל הדבר הזה קוראים אינופגרפיקה – וזה כלי מדהים בלהפוך הרבה מילים לתמונה אחת ברורה.

אז מה האינפוגרפיקה עושה בעצם? מחייבת אותנו להיות ממוקדים, לתמצת למה שחשוב לנו ביותר להגיד, היא עוזרת לנו להעביר תוכן ונתונים במהירות ובקלות. היא עוזרת לקהל היעד שלך להתמצא בשיטוט באתר, במצגת ופשוט- לקבל את כל האינפורמציה בביס אחד! 2 שאלות לבדיקה עצמית: - האם יש לך הרבה מה להגיד ולא יודע מאיפה להתחיל? - האם גם אתה מאלה שעושים – גם וגם והכל מאוד חשוב? ולבסוף: האם הרעיון של אינפוגרפיקה יכול לעזור גם בעסק שלך?

רוצה לקדם את הנראות כך שהחומרים הגרפיים

ידברו את הלב של העסק שלך?

אני יודעת להקשיב!

התקשר לשיחת יעוץ חינם 

נבדוק יחד אפשרויות למינוף העסק שלך!

  DESIGNFUL DESIGN © 2018-2020 . All rights reserved

  • Facebook Classic
  • Google Classic